24 травня,четвер
Підсумкова діагностувальна робота
за початкову освіту
Частина 1
Завдання 1
Прочитай текст.
ПРОГАЯНИЙ ДЕНЬ
Мама йшла на роботу рано, до сходу сонця. Вона розбудила Петрика
й сказала:
— Сьогодні в тебе почалися канікули. Але гаяти часу не можна. Ось тобі робота
на сьогодні: посади біля хати дерево й прочитай цю книгу про Далекі Сині Гори.
Мама показала, де викопати дерево, поклала на стіл книжку
про Далекі Сині Гори й пішла на роботу.
Петрик подумав: “Посплю ще трохи”.
Ліг, задрімав, потім заснув міцно-міцно і снилося йому: біля хати виросло
дерево, яке він посадив, а Далекі Сині Гори стали зовсім недалекі й стоять над
самісіньким ставком.
Прокинувся Петрик — ой, лишенько! Сонце вже серед неба.
Хотів зараз же до роботи взятися, та подумав: “Ще
встигну...”
Сів під грушею. Думає: “Ось посиджу ще трохи та й почну”.
Потім пішов у садок, ягоди їв, за метеликом ганявся,
потім знову під грушею сидів.
Прийшла мати ввечері й каже:
— Показуй, що зробив, сину.
А Петрикові нічого показати. Соромно йому й матері у вічі
дивитися.
— Ходімо, сину, покажу тобі, що люди зробили за той день, що ти прогаяв.
Взяла мама сина за руку й повела. Підводить до одного поля й показує:
— Вчора тут була стерня, а сьогодні рілля. Тут працював тракторист. А ти
байдики бив.
Підвела до колгоспного двору, показує багато-багато ящиків з помідорами й каже:
— Ці помідори вранці були на полі, а тепер у ящиках. Завтра їх повезуть у
місто. Це робила я з жінками. А ти байдики бив.
Підвела до великої-великої купи зерна.
— Це зерно вранці було в колосках. Хліб скосили й змолотили, зерно привезли на
тік. А ти байдики бив.
Підвела до стінки, вимурованої з цегли.
— Тут вранці був тільки гранітний фундамент, а тепер мур стоїть. Це муляри
працювали. А ти байдики бив.
Підвела до великого кам’яного будинку, зайшла з сином. На полицях — паляниці,
калачі. Усе пахло хлібом.
— Це пекарня, — сказала мама. — Ці хпібини вранці були ще борошном, а тепер сам бачиш. Цілий
день трудилися пекарі. А ти байдики бив.
От що таке прогаяний день. (318сл) В.Сухомлинський
Завдання 2
Обери правильну відповідь
1. Що повинен був зробити Петрик?
а) відпочивати та посадити дерево;
б) посадити дерево та прочитати книжку;
в) прочитати книжку та сходити до бабусі.
2. Чому Петрик не виконав доручених
справ?
а) тому що хлопчик не мав почуття відповідальності;
б) тому що Петрик любив рибалити;
в) тому що Петрик любив читати.
3. Коли прийшла мати з роботи?
а) рано вранці;
б) в обід;
в) ввечері.
4. Що означає вислів «байдики бити»?
А) вибивати м’яча;
Б) марно гаяти час;
В) ходити пішки.
5. Встанови послідовність подій у
творі В.Сухомлинського «Прогаяний день».
□ Петрик задрімав.
□ Мама дала доручення Петрикові.
□ Результати плідної праці.
□ Сонце вже серед неба.
□ Петрикові нічого показати.
6. Визнач головну думку твору.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Допиши речення
- На ріллі працював __________________________________
- Помідори зібрала у ящики ________________________________
- Гранітний фундамент та мур збудував _______________________
- Паляниці, калачі спекли _________________________________
8. Яку пораду можна дати Петрикові?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Частина 2
Завдання 3
1. Які галузі відносять до тваринництва?
А)
електроенергетика, металургія, машинобудування, хімічна, легка, харчова.
Б) скотарство,
вівчарство, козівництво, конярство, птахівництво, свинарство, бджільництво,
кролівництво, рибне господарство.
В) вирощування
зернових культур,технічних, кормових, овочарство, садівництво, виноградство,
квітникарство.
2.Підкресли назви місць, небезпечних для розваг на
вулиці.
Будівельний
майданчик, парк, біля дороги, біля річки, сквер,
дитячий
майданчик, біля трансформаторної будки, біля поїздів.
3. Запиши число,місяць,день,рік сьогодні
4.Конфлікт- це зіткнення протилежних інтересів та поглядів.
Що потрібно робити,
щоб уникнути конфлікту?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Частина 3
Завдання 4
1.Запиши
числа: двадцять чотири тисячі сімсот два;
сто вісім тисяч двісті сорок дев’ять;
тридцять сім тисяч п’ятсот двадцять чотири.
2.Розклади на розрядні доданки число 38654.
3.З’єднай лінією умову завдання та відповідь.
1/4 від числа 64 • • 12
2/3 від числа 27 • • 3
6/7 від числа 14 • • 18
1/8 доби • • 16
4.Розглянь таблицю складеного Ольгою бюджету на рік щодо догляду за котом. Виконай обчислення і доповни таблицю.
Товар / послуга |
Ціна (грн) |
Кількість |
Вартість (грн) |
Корм сухий |
235 |
6 кг |
|
Корм вологий |
12 |
365 пак. |
|
Вітаміни |
58 |
6 плас. |
|
Гранули для туалету |
65 |
5 пак. |
|
Туалетний лоток |
42 |
2 шт. |
|
Засіб від бліх |
47 |
3 амп. |
|
Засіб від паразитів |
104 |
4 табл. |
|
Іграшки |
50 |
5 шт. |
|
Плановий огляд у ветеринара |
350 |
3 огл. |
|
Всього |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар