Вівторок, 17 січня⋅
12:00 – 2:00пп
Приєднатися через Google Meet
meet.google.com/mkn-euhy-mzv
ЯДСПригода перша. “Незвичайні гості”.
Що таке віруси і як вони спричиняють хвороби?
Вправа “Колір мого настрою”
Завдання:намалюйте у Щоденнику вражень,свій настрій
- Зелений — спокій, любов до природи, ясність думок.
- Червоний — пристрасть, енергія, любов до всього, що нас оточує.
- Білий — потяг до порядку, чистоти, позбавлення від зайвого.
- Помаранчевий — слава, велич і гідність.
- Жовтий — тепло, радощі та повага.
- Блакитний колір — благородство, відданість, розважливість.
- Синій — символ довіри та безмежності.
Завдання:підручник ст.6-9
Практична робота(під наглядом дорослих)
Приготуйте три склянки: у першій нехай буде холодна вода, у другій — тепла, а в третій — гаряча (до 40 °С). Чим можна визначити температуру води?
- Що це за прилади?
- Для чого вони потрібні?
- Як їх використовують люди?
- Чи можна термометри назвати помічниками? Чому?
Відеопояснення “Цікаві факти про термометр”
Перегляньте уважно відео та запишіть у зошит 2 цікавих факти про термометр.
https://youtu.be/2owyHM6q4TM
Термометр, різновиди та будова
https://youtu.be/Vhou9ZlvIoY
Віруси — наші постійні супутники від дня народження і впродовж усього життя. Разом із Лілі ми дізнаємося, чому віруси — це особлива форма життя, яка наука досліджує віруси та як віруси розповсюджуються.
Перегляд відео “Що таке вірус?”
https://youtu.be/q5_SqX__T2s
Фізкультхвилинка
Перегляд мультфільму “Як розповсюджуються віруси”https://youtu.be/rfUYfjb9QeE
Є незвичайна наука — вірусологія. Вона вивчає властивості вірусів, а також процеси, котрі ці агенти спричиняють в організмах людей, тварин, рослин, бактерій, грибів, — словом, усіх, у чиїх клітинах вони опинилися.
Вчені-вірусологи довідуються, який вірус спричинив певну хворобу, і розробляють різні способи боротьби з вірусними інфекціями — лікування, профілактика тощо.
Наприклад, у 20 столітті завдяки досягненням вірусологів була ліквідована така страшна хвороба, як віспа. Однак існує ще чимало небезпечних захворювань, добре лікувати які досі не навчилися. Тож нам треба бути обережними і слухати поради лікарів.
3D модель вірусу SARS-CoV-2
https://youtu.be/y6VC9UqAXHA
Творча робота. Поробка “Термометр”
Матеріали та обладнання: аркуш білого картону, нитки білого і червоного кольору, ножиці, голка
Хід роботи:
- Виріжте шаблон термометра, роздрукований на цупкому папері / білому картоні.
- Підготуйте два відрізки нитки білого та червоного кольорів по 20 см. З’єднайте їх (зігніть нитки у дві петлі і продіньте одну крізь одну).
- Просуньте два кінці білої нитки у вушко голки і проколіть цією голкою шаблон термометра в зеленій точці. Трохи протягніть нитку крізь отвір.
- Звільніть голку від білої нитки. Зробіть те саме з ниткою червоного кольору. Проведіть голку з ниткою крізь точку синього кольору.
- Зв’яжіть кінці червоної та білої ниток ззаду.
Вимова і правопис найуживаніших числівників
https://youtu.be/OHxff2Ab_2I
https://youtu.be/5gIN7360xdk
Завдання:перегляд відео,запис завдань у зошит (на вибір),підручник ст.5-8
Завдання:підручник ст.6-8
Немає коментарів:
Дописати коментар