Добрі традиції. 13 грудня - Андрія
Закінчення прикметників жіночого роду в Давальному і Місцевому відмінках
Руханка для дітей фізкультхвилинка
13 грудня
Діагностувальна
робота
« Нумерація багатоцифрових чисел»
І семестр НУШ
1. Запиши
цифрами числа.
________________________ - вісім тисяч двісті тридцять п’ять.
________________________ - тридцять одна
тисяча двадцять.
________________________- шістдесят сім тисяч сто дев’яносто чотири.
________________________- сорок
тисяч шістсот.
________________________- п’ятсот тисяч одинадцять.
2. Порівняй
числа.
48 335
48 533 23 010 23 100
60 215
6 215
78 200 87 200
3. Визнач, скільки в числі
387 632 усього одиниць; усього десятків; усього сотень; усього
тисяч;
усього десятків тисяч; усього сотень тисяч.
4. Обчисли.
5000 + 7000 = 11 300 + 2 = 745 - (345:5) =
10 000 - 4000 = 81 999 + 1 = (745-345) :5 =
5. Розв’яжи
рівняння.
2408 – x = 964
b : 6 = 120
6. Задача.
В магазин привезли мішок цукру масою 42 кг.
Першого дня витратили сьому частину всього цукру, а другого дня – шосту
частину. Скільки кілограмів цукру залишилося?
7. Визнач і обери «зайву»
геометричну фігуру?
8. Чому дорівнює
сторона квадрата, якщо його периметр становить 12 см? Побудуй.
Самооцінювання
Завдання були дуже легкі |
Завдання були легкі |
Не знаю |
Необхідна була допомога |
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар