Вільне володіння державною мовою, що передбачає:
|
Уміння усно і письмово висловлювати свої думки, почуття
|
|
Уміння чітко та аргументовано пояснювати факти
|
|
Любов до читання, відчуття краси слова, усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження, готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях
|
|
Здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами, що передбачає:
|
Активне використання рідної мови в різних комунікативних ситуаціях, зокрема в побуті, освітньому процесі, культурному житті громади
|
|
Можливість розуміти прості висловлювання іноземною мовою, спілкуватися нею у відповідних ситуаціях, оволодіння навичками міжкультурного спілкування
|
Завдання з англійської мови:
|
Математична компетентність, що передбачає:
|
Виявлення простих математичних залежностей в навколишньому світі
|
|
Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань
|
|
Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини
|
|
Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій, що передбачають:
|
Формування допитливості, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї
|
|
Самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати, формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів
|
|
Пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження
|
|
Інноваційність, що передбачає:
|
Відкритість до нових ідей
|
|
Ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо), формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади
|
|
Екологічна компетентність, що передбачає:
|
Усвідомлення основи екологічного природокористування, дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів, розуміючи важливість збереження природи для сталого розвитку суспільства
|
|
Інформаційно-комунікаційна компетентність, що передбачає:
|
Опанування основою цифрової грамотності для розвитку і спілкування, здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні та інших життєвих ситуаціях
|
|
Навчання впродовж життя, що передбачає:
|
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання
|
|
Організацію власного навчального середовища
|
|
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб, визначення власних навчальних цілей та способів їх досягнення, навчання працювати самостійно і в групі
|
|
Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, усвідомленням рівних прав і можливостей, що передбачають:
|
Співпрацю з іншими особами для досягнення спільної мети, активність в житті класу і школи, повагу до прав інших осіб
|
|
Уміння діяти в конфліктних ситуаціях, пов’язаних з різними проявами дискримінації, цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікацію себе як громадянина України
|
|
Дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя
|
|
Культурна компетентність, що передбачає:
|
Залучення до різних видів мистецької творчості (образотворче, музичне та інші види мистецтв) шляхом розкриття і розвитку природних здібностей, творчого вираження особистості
|
|
Підприємливість та фінансова грамотність, що передбачають:
|
Ініціативність, готовність брати відповідальність за власні рішення, вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей, усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці, готовність до втілення в життя ініційованих ідей, прийняття власних рішень
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар